After all, it's always you

  2011-03-13 / 16:35:35 / Viktoria /


Anna Ternheim, jag älskar henne. Hon är så jävla bra, älskar hennes texter. Började lyssna på Anna när jag var 13 ungefär, haha.. När jag var popare.
 Men det finns en låt som alltid får mig att minnas saker, en låt som verkligen betyder mycket för mig. "My heart still beats for you".
Ni undrar säkert vad jag tänker på.. jag tänker på stunderna jag bråkade med honom och tänkte säga upp kontaken. "After all, it's always you" intalade jag mig själv. Jag kom alltid tillbaka efter några dagar.. Minnen ploppar upp.


Hard to believe how people move
Falling out of love with you
Tearing down all the walls and love, the chaos

Thought again, of driving by, the place we meet
You and I, where it started, how we lived, together always

My heart, still beats, for you
My heart, still beats, for you
After all, it's always you

You came down, hard that summer
I started to dance, remember
Everything, not a thought of you
And I lied alot too
Maybe to forget you

My heart, still beats, for you
My heart, still beats, for you
My heart, still beats, for you
My heart, still beats, for you
After all, it's always you
I come back too
I come back too you
I come back too you
I come back too you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious