and i'm like.. fuck you

  2011-03-28 / 01:27:13 / Allt i ett /
Vill börja med att skriva hur trött jag är på lögnare, svikare, svin och allt. Hur orkar du? Ja, jag menar en person just nu. Det finns säkert mer äckliga svin där ute.
Om man säger en sak, ska man inte hålla det då? Säger bara så här, sluta lek upp dig, sluta lek någon du inte är, kamma dig för fan. Du är en sån jävla underbar person men just nu så känner jag inte igen dig.
 Så klart blir jag sur, sårad och förbannad. 
Och för er som suckar varje gång jag skriver samma sak, jag tar ut allting här. Så är det, there's no limits!

Har för övrigt haft en jätte bra dag med släkt och familj, och maten var så jävla god! Älskar pappas mat, bästa!
 Nu ska jag försöka sova. Måste upp tidigt och så, ta en dusch på morgonen tar sin tid hihi.
Sweet dreams finisar ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious