'Cause I know i'm in love with you

  2011-03-21 / 22:50:18 / Allt i ett /

Dålig uppdatering, jo tack jag vet! Sitter och kollar på big brother just nu som är så jävla bra, men jag hatar Annie. Vad har hon på sig?!
 Stannade hemma idag för hade bara en lektion som börjar kl 2, helt onödigt..? Börjar 8.40 imorgon :(

Hmm okej, vad har jag gjort i helgen.. I fredags så gjorde jag faktist ingenting. Hade astråkigt och bråkade med några, men det är löst nu. I lördags så festade jag med anezia och josse hemma hos samme med några till. Vi gick hem runt 2 eller 3. I min port står det några som skulle sova hos mig. Och ja, en hemlis.. hihi! Kan bara säga att det var en väldigt.. väldigt speciell natt haha, men som blev väldigt mysig när dom andra hade lugnat ner sig.. hihi.

Nu ska jag fortsätta kolla på biggan. Tänker inte säga mer nu ;)
 Sweet dreams och puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious