Gotta figure out how you stole my heart

  2011-03-18 / 21:02:12 / Allt i ett /
Hej på er läsare!
 Hmm, vad gör jag? Sitter i min säng, fixad och uttråkad. Stannade hemma idag eftersom jag inte orkade gå på en lektion, ganska onödigt?
När jag vaknar så ser jag värsta snökaoset, vafaan.. Det är snart april och det snöar, come on..
 Nu vill jag ha sommar!!

Vet inte vad som händer ikväll, tror det blir fredagsmys så kör vi imorgon istället ;)
 Tror jag ska sätta på en film nu. Vi hörs sen finisar :*



Anonym

pinsamt,är det allt du har att komma med?????

2011-03-24 @ 13:03:36
Viktoria-Nikita

hörrududu anonym, vad är pinsamt? Du eller? ;)

2011-03-24 @ 13:43:23
URL: http://viktorianikita.blogg.se/
Anonym

du är verkligen pinsam vikkan,sånna bilder lägger andra på sina bloggar måste du klä av dig för att synas är det bb nästa eller?????

2011-03-25 @ 01:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious