I have to let go of you

  2011-03-10 / 17:20:58 / Allt i ett /
Igår var nog en av dom värsta dagarna någonsin, inte i mitt liv, men ah..
 Jag har ingen lust med någonting, men måste göra något.. Ska iväg och sola efter jag duschat. Sen ska jag, andré och anezia hem till christian! Blir trevligt. Jag ska laga god mat och så ska vi kolla på big brother tillsammans, väldigt trevligt. Tror jag behöver en kväll med bra personer. Eller nä, jag behöver åka bort från det här jävla landet och aldrig mer komma tillbaka, fy fan vad nice! 
Jag vill till mina släktingar i Riverside CA :(

Måste upp med humöret känner jag. Stannade hemma för att jag inte kunde sova igår. Låg mest och tänkte, var ledsen och arg. Har gjort ett beslut som säkert är mitt största misstag, men en del saker måste man göra för att kunna gå vidare. Orkar inte vara så här ledsen hela tiden. Han är en casanova, så är det.
Kommer alltid bry mig om honom, alltid finnas där. Klarar bara inte av det här..

No more words
No more lies
No more tryin'


Pussen finsisar!



Anonym

han är ngn annans nu

2011-03-13 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious