I really really miss u

  2011-03-03 / 01:24:24 / vardag/skola /

Usch vad trött jag är. Gäspar och har mig, blir väl pigg om ca 5 min. Satt kvar i skolan med josse och anezia till halv fem, vi pluggade. Eller ja, åt choklad, drack cola och skrattade mest? ;)
 Jag och anezia har planer på fredag, tror dom blir av. Kanske åka till västerås och festa. Men njaeh, inte alls taggad.. Får se hur det blir med den saken. Saknar en viss person så mycket, blööh.
Iallafall, måste plugga mer imorgon och det suger riktigt jävla hårt! Nu ska jag lägga mig under mitt tjocka täcke och bara tänka tills jag somnar. Börjar tio imorgon, någonting bra typ..

Sweet dreams finisar


Skinnjacka från h&m, t-shirt från carlings, byxor från vila, converse (syns inte på bilden) från stadium.


skön t-shirt (mammas hihi)


Roompah.. Nejmen, meningen med bilden är att visa hur jag hade min t-shirt!


Ett par utslitna converse, dags för nya kanske?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious