I tried to tell you but you wouldn't listen

  2011-03-03 / 18:39:46 / Viktoria /
Ändrad relationstatus på facebook, hoppsan sa kerstin! Jag undrar vem det kan vara.. Och nej, ska inte leka kissie med den "hemliga pojkvännen". Kommer säkert ut förr eller senare hihi. Och nej, det är inte killen jag brukade skriva om. Det här är en annan, och så klart älskar jag den andra. Men vägen måste ju följas mot en annan riktning..
 Jag är fortfarande med anezia, vi har precis ätit middag. Det blev hemmagjord kinamat!
Big brother ikväll igen, älskar gurkan. Åh han är så klockren. Plugg efter duschen. Puss på er!






Min outfit jag tänkte ha idag. Skinnbyxor och en t-shirt med lite halvslarvigt hår. Men eftersom jag hade en bitchmorgon så satte jag på min mjukisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious