I will never give up on you

  2011-03-09 / 00:58:57 / vardag/skola /
Hej på er kära läsare. Jag är trött men ändå inte, mitt huvud är väldigt segt bara. Måste ändå försöka sova om jag ska kunna komma upp imorgon.
Fettisdagen och internationella kvinnodagen. Till att börja med, äter inte semlor (laktos och onödiga fetter), varför lägga på sig om det är äckligt haha.. ;) Internationella kvinnodagen.. vem fan var snäll idag egentligen? Jag var helt blöt i skolan. Snöbollskrig och vattenkrig, helt okej.. Mitt smink var överallt, jag frös. Tänkte gå till arbetsförmedlingen men så blev det verkligen inte, vill inte se ut som bajs när jag ska göra mitt första intryck. Såg ut som värsta krigaren!
 Så imorgon blir det arbetsförmedlingen och bilskolan för att kolla priser och sånt. Måste göras!

Nu ska jag försöka sova. Sweet dreams finisar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious