min dag!

  2011-03-22 / 16:22:29 / vardag/skola /
Kom nyss hem från skolan/stan, så nu sitter jag på min säng och bara segar. Väntar på att mamma ska bli klar med frukosten, aaashungrig!
 Började inte  alls 8.40 idag, började vid lunch istället. Hur skönt är inte det på en skala 1 till 10? Haha, och så är jag ledig på torsdag ;) Lill lördag kanske? Vilken skojare jag är, jag måste ju plugga.. vi får se hur det blir ;)
På stan köpte jag nya svarta jeans för att mina andra har gått sönder, haha ganska ointressant.. Dom kommer från vero moda om någon ville veta!

Uäh, mina naglar har gått av, precis när dom har blivit långa. Arg jag blir på det! Och så vill jag sola också men jag orkar inte..
Nu får jag ta och sluta klaga och börja se saker och ting positivt!
 Fyfan vilken klockren humor jag, josse och anezia har. Jo faktist, ska visa bilder på mina sötnosar sen!
Pussen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious