Near and far, closer together

  2011-03-07 / 00:30:28 / Allt i ett /
Innan jag går och lägger mig så tänkte jag skriva ett inlägg eftersom jag har varit sämst på det.
I alla fall. En sak innan jag börjar. Frukosttips: mosa en avokado, lägg citron och salt. Sedan äter man det med något bröd, inget annat. Så äckligt gott! Snabbt går det också, nyttigt med.

Min helg har varit.. fucked up?
 Västerås sög verkligen. Åkte dit, och vips, vart fan är jag? Ett ghetto är ett paradis om man jämför det jag och anezia var. Tror vi var i en kartong eller något. Usch.. :(
Vi åkte hem efter några fjuttiga timmar, home sweet home. Vi hann dricka lite så jag var väl lullig/lite full.
Lördagen sög väl också. Vi skulle på fest men när vi väl var framme så hade dom dragit till krogen. Svin..
Gick hem, msn med en speciell person, somnade runt 5.

Vaknade runt 12 idag, åt frukost, sen tvättade jag med josse. Vi fixade våran franska manikyr också, vi börjar bli riktigt duktiga nu!
 Har badat, duschat, kollat solsidan, bb och sånt. Lite mysigt!
Nu ska jag försöka sova, börjar 09.45 imorgon. Idrott ;)

Sweet dreams, pussen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious