power nap i mitt hjärta

  2011-03-01 / 17:19:47 / vardag/skola /
Ledsen dag, arg dag, kukdag, bitchdag!
 Hela dagen har varit fucked up. Började innan skolan tills nu. Fucked up outfit. Stickad tröja, linne, strumpbyxor, skinnjacka och kängor? Jo men tjena. ARG!
Inte bara det, ingen halsduk. Höll på att börja grina, så irriterad var jag haha.. Är liksom övertrött också, behöver säkert 4 års sömn eller nåt. Bajstrött alltså..
 Har inte varit någon träning på ett tag, det irriterar mig som fan. Allt irriterar mig.. och nej jag har inte pms så fuck off ;)
 Plugg i mängder, ska börja med engelskan tror jag? Först en fet power nap!
Obegränsat med sömn, ååh.

Pussen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious