Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss

  2011-03-27 / 15:52:19 / Allt i ett /
Hej kära läsare!
 Fixad och klar och min pappa fyller 41 år idag! Så, grattis världens bästa pappa ♥
Jag ska dit och fira honom med släkt och familj. Vi ska äta goood mat och bara ha det trevligt. När jag kommer till mamma igen så ska jag tvätta, ett stort MÅSTE.
 Jag gjorde inte så mycket igår, var med josse och anezia. Väldigt seg kväll faktist. Vi kollade på film och typ halvsov. Väntade på att en viss person skulle höra av sig, men nehe då. Blev skitsur och somnade runt 6 på morgonen. Fittig stil, ja precis!

Det var vad jag hade att skriva just nu. Hörs sen. Pussen finisar






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious