Stop thinking you can run over me

  2011-03-24 / 13:52:31 / Allt i ett /
Nu är det så här, jag är ledig, jag har bakat chokladbollar, jag har ätit nudlar. Men den där disken.. fyfan :(
Gör mamma glad istället så slipper hon ta hand om den! .. men snart.
Väntar på att josse ska sluta sin praktik kl 3. Hon ska komma till mig och vi ska dricka kaffe och äta min chokladbollar på balkongen hihi!
 Ska plugga lite senare, omvårdnad, engelska och medicin!

Tänker skriva min hiss och diss lista snart, ja jag vet, copycat jag är. Tycker det är lite roligt!
Nu ska jag ta en fjuse som josse säger, men jag menar cigg. Puss på er så länge!

Din personlighet gör dig ful, fastän du kan vara den finaste som finns. Du kan inte behandla mig som du vill, bryr du dig ens?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious