sweet dreams

  2011-03-02 / 00:47:23 / vardag/skola /

Gäspar hela tiden, är så trött. Lite förkyld också (tack för smittan du-vet-vem). Jag som sa att jag hade ett perfekt immunförsvar, eller kanske inte hihi. Borde kanske tänka på refrängen nu, ska upp tidigt imorgon, och min morgon börjar med musik. Sånt orkar man inte på morgonen anser jag ;)
 Jävla människor till lärare då, blir så jävla arg. Stressade som en hoe på morgonen, vi börjar egentligen 8.40. Och eftersom jag hade dålig närvaro så ville jag verkligen börja förbättra mig, kämpar som fan för att kunna sova. Tror ni inte jag börjar 11.30? Fittigt beteende tycker jag.. Femte gången lärarna gör så här mot mig. Kunde ha sovit, men nejdå, somnade fyra gånger i skolan för att jag hade så tråkigt. Amen kul, tack..
OCH JUST DET, outfit! Fotar imorgon, lovar.

Nu ska jag sova och drömma om en bättre dag imorgon.
Pussen finisar!

But it won't be all right when i'm not with you




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious