ut och springa!

  2011-03-15 / 12:58:08 / Viktoria /


Jo precis, det är så det ska vara ;)
 Nu drar jag ut och springer i det fina vädret. Det ska bli så skönt! När jag kommer hem så ska jag göra en nyttig lunch, tipsar sen :)!
Idag måste jag plugga och sånt, ska fixa min header sen också. Får hoppas att den blir bra! Blir nog gymmet i veckan också, var ett tag sedan..
 Och just det, beställde hem en massa fina grejer från h&m igår. Beställde från nelly också, men då dog datorn ;(
Nu ska det FETA FETTOT ut och springa och bli SMAL. Puss på er! (Skämt åsido)








herrå magen.. usch alltså


lovisaroos

Svar; jag var och tränade på wordclass och då var det en man där som stod och försökte sälja, jag fick då en gratis.

jag tror man fortfarande kan köpa dom där, annars om det inte finns kanske man kan hitta det på någon tränings affär som tex den i 21an :)

2011-03-15 @ 19:20:05
URL: http://lovisaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious