Those words, they never go away

  2011-03-31 / 16:22:44 / Allt i ett /

Frisk, friiisk, friiiiisk! .. Nästan i alla fall ;) Har bara svinont i halsen!
 Ska äta kebab och sola snart, skönt.

 Har packat mina kläder för att ikväll åker jag till mamma. Skulle vilja skriva att det kommer bli skitkul men tyvärr så kan jag inte det. Problemen kommer ifatt dig till slut.
Finns mycket att prata om. Men om jag tänker längre än prata så vet jag att det kommer leda till ett stort jävla krig. Och så klart, i mitt huvud tänker jag bara "and i'm like.. FUCK YOU". För så här är det, jag når en punkt där jag inte bryr mig längre. Punkten där jag slutar lyssna och vara snäll. Jag blir en bitch, jag blir aggressiv, jag slänger ur mig saker som kan såra väldigt mycket.
 Som sagt, står hårt fast vid den punkten. Lyssnar inte på skitsnack och lögner. Borde du veta, du har snart levt med mig i 17 år. Lek inte dum!
(stannar hos pappa en natt till)

Förlåt om jag gör er förvirrade kära läsare. Kom från hjärtat och behövde skriva ut det. Nu ska jag kolla lite på tv eller plugga. Pussen finisar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious