What did you expect from me?

  2011-03-15 / 00:12:24 / vardag/skola /
Godkväll kära läsare!
 Klockan är snart tolv och jag är inte trött. Jag tog en power nap innan middagen. Idag serverades det lasagne och en mumsig sallad. Det satt fint!
 Jag slutade halv tre idag, ganska skön tid ändå. Idag har jag gjort ett medicinläxförhör om allergi, hoppas det gick bra haha.. På svenskan påbörjade vi ett prov. Vi ska läsa en text och sedan göra om den till ett referat på ca 200 ord. Det kommer säkert gå jättebra! Jag gillar att skriva så.. haha.
 Imorgon är jag ledig, fy bubblan vad skönt! Tänker sitta vaken hela natten och lyssna på musik och bara ha det bra. Eller nä, inte hela natten. Drar säkert på en bra film och somnar till den.
Ledig och ledig.. måste ju plugga hela dagen imorgon, känns ganska surt. Men saker är till för att göras, så det är bara att bita ihop.
 Jahaja, vad mer vill ni veta?
Gick inte till arbetsförmedlingen idag, tänker inte göra det heller. Tänker påbörja ett CV imorgon!
 Innan frukosten så ska jag ut och springa en stund, hoppas vårsolen är framme då. Tycker det är så skönt att springa, man piggnar till :)

Nu ska jag fortsätta mysa. Sweet dreams finisar ♥



Innan skolan!


Innan jag somnade, power nap i mitt hjärta alltså!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious