You made me feel like a million bucks

  2011-03-16 / 18:06:24 / vardag/skola /
Nu kan jag äntligen uppdatera! Det strulade med blogg.se tidigare under dagen :s
 Kom hem för ungefär 1 timme sedan. Efter skolan gick jag och josse ner till stan för att jag skulle köpa en tidig present till min lillasyster Emma som fyller 15 år den 19e mars. Stor hon blir! Det känns som jag har stannat i åldern, att ingenting går framåt. Är det bara jag som känner så? Vill vara 18, 20 eller 25. Usch vad nice!
Nämen, här är jag, 16 fjuttiga år. Fyller 17 den 25 oktober.. och det suger väldigt väldigt mycket. Kunde inte mina föräldrar gjort mig 1992 istället?
 Ibland brukar jag bli skitarg för att jag bara är 16 fortfarande, alltså jag blir verkligen förbannad. Haha, då kanske jag har seriösa problem?

I alla fall, jag köpte en osis dust it till min lillasyster, beställde grejer till henne också men det har inte kommit än. Hon har så himla tunnt hår och ingen volym. Tänkte att det här skulle vara perfekt för volym! Använde mycket hårspray och dust it när jag var glitterpopare (13 år). Det funkar!
 Sen köpte jag en svartbrun hårfärg, äntligen! Nu ska den "sexiga" blonda utväxten försvinna. Vill egentligen färga svart (har haft det förut, så jävla snyggt) men det är så svårt att färga bort. Kommer säkert ångra mig för att jag vill ha ljust hår till sommaren, hot!
 Nu ska jag sluta babbla och gömma mig bakom allt plugg som ligger och ropar på mig. Vi hörs senare sötisar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious