Måndag igen..

  2011-11-29 / 00:24:46 / Allt i ett /
Jag är verkligen sämst på det här med uppdatering.. börjar bli riktigt trött på mina sena inlägg också! Allt måste ju förbättras. Skola, blogg och träning. Nu jävlar ska jag gå i högvarv, men det är jag riktigt bra på. Men det ska alltid var någonting som ska komma i vägen eller störa mig!
I helgen har jag varit med anezia och josse. Men bara en stund. Har sovit hos min baby hela helgen, mysigt att vakna upp brevid honom! Imorse vaknade jag hos honom, sen kom mami och hämtade mig så jag kunde åka hem och byta om, duscha osv. Sen åkte jag till skolan, och det gick väl bra. Efter skolan följde jag med mamma och handlade, fick även med mig en hårfärg. Så nu är mitt hår mörktmörktmörkt. Nästan svart hehe.. ångrar mig lite men det tvättas ju ur och blir ljusare! :) Bild får ni imorgon.
Sen blev det lite träning, sen hem och käka, sen tvätta lite, sen till faster, sen duscha osv. Ganska bra dag!
Nu ska jag sova. Sweet dreams ♥


Min hårfärg imorse, innan jag drog till skolan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious