27.04.12

  2012-04-27 / 08:39:45 / Allt i ett /
Godmorgon kära läsare!
Vaknade inte för så längesen. Förstår inte varför jag sov till typ 10 eller något? Jag är hemma själv och sjukt uttråkad. Hemma själv i helgen också, rätt så skönt faktist! :)
Funderar på att gå till affären och köpa god frukost, frallor eller något liknande. Men det är så tråkigt att äta frukost själv. Klockan 12 kommer min syster johanna hit. Hon är barnvakt till min granne, haha ;) Dricka lite kaffe, äta lunch och snacka skit innan jag måste till stan för att inhandla lite grejer. Bland annat löshår, hygienpartiklar osv. Kan vara bra att ha! :)
Det är sjukt fint väder ute, ska bli så skönt att tralla ner på stan. Möter upp Constanza där! Ikväll har jag inga planer, får se vad som händer. Det är trots allt fredag! ;)

Gårdagen då, jag är ju blond nu! Tania gjorde ett fantastiskt jobb, hon färgade och klippte. Från att ha svart hår till blondt, jag kunde inte önska mig en bättre hårfärg just nu. Men jag är inte helt klar än, ska fortsätta slinga nästa månad och månaden efter det :)
Men iallafall, jag är nöjd som fan!





Den 2:a bilden gav ingen rättvisa på färgen alls. Det är absolut inte grått eller ljusbrunt. En bättre bild kommer när jag har köpt löshåret hehe!

Pussen så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious