"I never stopped to care about you."

  2012-04-24 / 19:58:44 / Allt i ett /

Godkväll.. eller? Aja, i'm back typ. Fy fan vilken tråkig dag. Helt seriöst, jag dör. Ingen skola, eller jag valde det själv. Fan skolan har inte ens börjat än så det spelar ingen roll. Har pluggat hemma istället. Eller ja, jag var på stan med johanna och steffi en pytteliten stund :)
Fick med mig ögonskuggor, nu vill jag bara sminka mig!
Oj oj, imorgon gör jag det. Imorgon går jag från mörkhårig till ljushårig.. Är ju inte lite nervös hehe. Jag är ljushårig så det blir säkert fint! :) Och så har jag grönbruna ögon, tycker det är så fint med ljust hår.
Får se om Sanne ska färga och klippa mig imorgon, om hon orkar :) annars färgar jag det själv.. då får det bli som det blir.
Aldrig i hela mitt liv att jag besöker en frisör och färgar ljust, såg förjävlig ut sist.
Just nu är mitt hår tråkigt, fult, förstört, tovigt, slitet, ofräscht, äckligt löshår osv. OH ALLT ÄR NYTT DENNA VECKA! soo happy.
Nu ska jag sluta drömma och hoppa in i duschen. Kanske skulle tagit mitt ass till gymmet istället? Hehe jag som började så bra.. Får göra mina app-övningar innan jag går och lägger mig. Smartvirran!

Ni får ha det så bäst så länge, jag skriver säkert innan jag färgar mitt hår ;) Pussen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious