@ School

  2012-04-23 / 11:55:01 / Allt i ett /
Hej på er! Sitter i skolan med Constanza, pluggar i tysta rummet. Jävlar vad tråkigt det kan vara! :) Men det måste bli gjort, right?
Efter skolan hänger jag säkert med cattis, lägenhetsvisning ikväll. Hennes syster ska kolla på en lägenhet!
Senare ikväll ska jag träna med Sanne, måste ju komma i bikinin till beach 2012.. Haha ;)
Och imorgon blir det återigen back to school. Har inte funderat på vilken dag jag ska färga håret.. Onsdag maybe? Kommer i stort sätt färga håret hela veckan, sen ska det beställas löshår och allt det där. Jaja, vi lägger det åt sidan ett tag. Nu ska jag återgå till social omsorg. Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious