"Some die young, you better hold on. Don't let me go"

  2012-04-23 / 00:20:34 / Allt i ett /

Long time, no see eller? Haha so funny.. Nejmen jag lever och har det rätt bra! Livet rullar på helt enkelt fast man har vissa dagar som inte vill fungera helt enkelt. Men jag ska inte klaga!
Vad har jag haft för mig då? Tänker faktist svara på min egna fråga nu.. Jag har tränat, haft praktik som jag inte har längre, pluggat, festat, umgåtts med vänner, varit busig osv. Inte så mycket "roligt" som har hänt. Eller jo, något händer ju alltid. Men annars är jag samma tjej, spyr på romantik, tänker inte på det jobbiga, lever livet. Skaffar mig en ny och ljusare hårfärg i veckan, kanske blir en annan tjej då.. Vem vet? Skulle inte sitta helt fel med det!
 Usch så deppig jag låter! :) I'm not, lovar! Men har en sådan fet lust att stänga ner min facebook, sätta på musik och dansa. Stänga av den här världen en stund! Annars så kan ni följa mig på instagram. Viktorianikita

Det var typ det. Nu ska jag krypa ner under täcket och sluta tänka en stund. Imorgon bär det av till skolan!
Stay tuned, puss på er.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious