"And though I don't miss you, I still feel like the world would crumble if you forgot me."

  2012-02-29 / 15:38:38 / Allt i ett /
Hej dolls! I skolan just nu, slutar 16.40. När jag kommer hem väntar nya kläder från nelly.com :) spännande!
Underbart väder ute, älskar att värmen är på väg :) Lövli!
Imorgon kommer jag inte skriva något, för imorgon spenderar jag min dag på sjukhuset. "Behandling" typ. Det kommer gå bra, är lite nervös bara ;) usch.. tycker inte om sjukhus.
Jag och cattis var i badhuset igår, hur skönt som helst. Avkoppling som fan. Mycket känslor och stress just nu, ingen aning varför.
Ikväll blir det lite plugg, ska ha en uppesittarkväll för mig själv. Vill inte sova! Så när jag får lugnande och bedövning imorgon så hoppas jag på att somna :) vill inte vara vaken.. fegis.
Nu ska jag närvara på psykologin. Men ha det bäst så skriver jag snart igen! Stay tuned, pusseeen.
Och juste, jag får inte äta förns imorgon eftermiddag! Sur tjej..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious