"Bye."

  2012-02-16 / 16:34:45 / Viktoria /

Och som alltid, jag behöver skriva ut mig.
 Vet ni vad det värsta är? Om inte våld, mord, pedofiler osv. Människor som sviker, ljuger och fast man vet sanningen så fortsätter den andra personen ljuga och otrohet. Det funkar liksom inte i min värld. Aldrig, aldrig att jag kommer acceptera det. Spelar ingen roll om jag känt personen i 1 månad eller 10 år, aldrig!
Är så trött på att jag låtit mig själv bli behandlad som nothing i flera månader, så trött på mig själv att jag tillät
det. Brist på självförtroende, jag kunde fått så mycket bättre. Att man kan älska en person och helt plötslig hata den personen. Hata är ett starkt ord, men ja, jag hatar dig.
Och hur många chanser gav jag inte, kan inte ens räkna på mina tio fingrar för så många gånger gav jag dig chanser. Men visst, vissa människor får luft och gör precis som dom vill utan att ens bry sig om vad den andra tycker och tänker. Och jag var drama, arrogant, självkär, ego, dryg, elak och vad mer? DÅ grät jag, DÅ satt jag i mitt rum och var ledsen över såna ord. IDAG ger dom mig så mycket luft. För NEJ dom stämmer inte in på mig. Man blir behandlad som man själv behandlar andra. Right?
I så många månader var du blind, kunde inte se alls. Kunde inte se mig för jag är, utan gav tusen andra tjejer luft. Orden sårar dig, för du förnekar allt.
But fuck it, I'm young and free.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious