"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why."

  2012-02-20 / 21:42:53 / Allt i ett /
Hej på er! Seg tjej här.. Sitter hemma hos josse just nu, vi ska kolla på big brother :) Mysigt! Känns dött med det här bloggandet.. Vet inte vad jag ska skriva om? Tips? :) Det är ju min lilla dagbok, typ..
Idag var jag på stan med josse, hennes mamma, hennes mormor och lillasyster. Det var trevligt! Åt på stan och så. Sen ikväll åkte vi ner och fikade med Sandra, Ida, Elin och två andra tjejer som jag inte kommer ihåg namnen på hehe.. Det var mysigt :) Nu sitter jag på josses säng och lyssnar på en låt jag har fastnat för!! Lana Del Rey - Born to die. Sjukt bra låt!
Iallafall, sportlov nu :) Hur skönt som helst.. men plugg och letande efter praktik kommer i vägen.. Aja ska inte klaga!
Har inte mycket mer att skriva.. Jag mår bra, lite förvirrad för att jag mår så bra efter allt som har hänt.. Borde kanske sitta och grina och tycka att livet suger när jag egentligen borde vara "heartbroken".. Men nää..? Jag lever! :) Allt funkar som det ska så ja.. Ni får ha det bäst så länge! Pussen


Lyssna!


Tänker vara som alla andra bloggare nu. DETTA ÅT JAG TILL LUNCH, MMH AH. LASAGNE, KALORIER?! DAMN GOOD!
.. kanske blir tjock? haha, illa







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious