"Friday, and I'm not in love."

  2012-03-02 / 10:41:40 / Allt i ett /
Jag klarade mig! Undersökningen gjorde inte alls ont, somnade som jag ville! Askönt ;) Det satt så jäävla fint med en kebabtallrik efter 28 timmar utan mat. Att vara hungrig är det värsta jag vet.
Håltimme just nu.. typiskt mig. Kommer till skolan, då är allt inställt. Börjar nästa lektion runt 1.
Fredag idag, hur skönt som helst. Men jag är inte pepp på att festa eller så, vill helst ta det lugnt! Imorgon har jag inte heller något "planerat", det återstår ju att se. Right?

Ska färga håret (!!) Inte nu, men snart :) Ska "doppa" mina toppar i en annan färg, rött! Riktigt snyggt tycker jag.
Nu ska jag iväg och äta lunch. Puuussen


Snygga Snooki inspirerade mig lite. Tänkte inte ha lika mycket rött, men visst äre snyggt?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious