"I en värld av idioter, så står han först i kön."

  2012-03-09 / 01:09:41 / vardag/skola /
Godkväll gullisar!
Ligger i sängen, så skönt. Är nyduschad, har skrubbat mig och smort in mig i lite brun utan sol. Ja, lite färg måste man få.
Är inte trött, tog en ganska så lång power nap när jag kom hem ;) Så nu ligger jag i sängen, jättehungrig. Men icke, inte bra att äta vid denna tidpunkt :) Ska göra mig en god frukost istället! Appropå frukost, åt havregrynsgröt för första gången imorse. Det var ju ganska gott.. Det ska jag fortsätta med! :)
Sen tog jag bussen till skolan. Började klockan 10 och slutade kvart i 3, ganska skön dag. Men jag har haft en jättedålig dag om jag ska vara ärlig.. Vet faktist inte varför, har varit trött och grinig typ haha..

Imorgon är det fredag och imorgon ska jag förmodligen festa, ska bli kul! Ska lyssna vidare på Kent och kolla PLL. Men ni får ha det bäst, sweet dreams finisar!
(JUST DET! Blir inte rödhårig eller röda toppar. Ska blir ljushårig, som jag är i grund och botten. Nästa månad, så mitt hår får vila i en månad till. Orkar inte med min blonda utväxt all the time.)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious