"I just can't look, it's killing me."

  2012-03-06 / 00:13:53 / Allt i ett /
Klockan är inte så mycket trots allt! Men jag är svintrött, ska bli så skönt att börja sent imorgon! Och så har jag inga lektioner, ska vara på Mälardalens högskola hela dagen imorgon. Och nej, det låter inte så skoj.. Har inte ens tänkt att plugga där.. Men men, man ska se det positivt! :)
Imorgon ska jag hem till min storebror Linus och hans tjej Jennie. Min bror ska iväg med jobbet, så jag ska hålla Jennie sällskap, mysigt! :)

Innan jag säger godnatt.. jag har drömmar om samma person i flera nätter. Saknar jag personen eller? Alltså han ploppar alltid upp i mina drömmar.. vaknar alltid med något ryck, och häromdan var jag gråtfärdig..? Skumt.
Jaja dolls, nu ska jag faktist sova. Sweet dreams





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious