"Just remember the good times we shared."

  2012-03-18 / 15:04:40 / Allt i ett /
Haha hej igen, här känns det lite dött! Lika död som jag känner mig.. söndag=död.
Imorgon börjar äntligen min 5 veckors praktik på Måsta äng! Ska bli väldigt kul faktist, gillar att jobba med äldre :)
Men det blir en praktik med en hel del plugg som mina lärare har proppat på mig och min klass.
Annars då, skola, plugg osv. Ingenting spännande har "hänt". Har varit lite off men det märks kanske..? ;)
Nu sitter jag hemma hos min kusin i Valhalla, sov kvar efter lite festande hos honom. Nu väntar jag, Tove och Tobbe på mat från Onlinepizza, yummii!
Vi STORSTÄDADE imorse, jag lovar, det var fan inte den renaste lägenheten jag har varit i. Fy tobbe ;)
Jaja, nu ska jag koka te och ta en cigg. Ikväll blir det träning med Constanza! Har laddat ner bästa appen, träna rumpa och mage ;)
Stay tuned dolls, pussen :*





Mitt lilla hjärta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious