"Keep it classy, never trashy, just a little bit nasty."

  2012-03-31 / 14:03:51 / Allt i ett /
Hej dolls!
Min bloggning blir lite till och från. Har ju praktik på Måsta äng som sagt, och det går faktist jättebra. Sen har ju jag blivit smittad av en hemsk förkylning. Usch och fy, vill inte vara sjuk. Men det kommer inte hindra mig från dagens planer. Ikväll hoppas jag på lite fest, vilket jag tror det blir. Är festsugen som fan, ovanligt..?
Får hoppas att vädret håller sig också, vill inte tvinga på mig vinterjackan bara för att det har snöat ute :( brrr.. är så kallt!

Igår var jag ledig, så jag mötte upp Tania på stan. Vi åt på Your Choice, supergott! Fick med mig tre par trosor, ett linne, en hudlotion och en ögonskugga. Sen klämde jag in lite solning också, kan vara bra det med :)
Annars mår jag bra, förutom förkylningen och så. Det blir bättre ;)
Nu ska jag laga något att äta, sen kolla på Honey som går på 3:an. Pussen!



You're just a memory.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious