"Now you're just somebody that I used to know."

  2012-03-12 / 11:23:33 / Allt i ett /

Hellu!
Helgen är förbi, och jag hade en jättebra helg! Har druckit, festat och umgåtts med bra vänner. Fattar inte varför jag alltid lyckas spåra ur på fyllan? Och sedan vakna upp på morgonen "fan.. inte igen". Hahah!
Igår tog jag det mest lugnt. Sen hämtade min storebror och hans tjej upp mig och åkte hem till dom. Vi kollade på big brother och hade det ytterst trevligt! Hannah W åkte ut, suger ju lite hårt. Men att Rodney åkte in kändes lika bra! Hoppas han får stanna :)

Har svenska, sen lunch och sen idrott och seeen laga lätt, äta rätt. Skön dag! :)
Appropå skön dag, 10 jävla plusgrader ute! Såå awesome ;)
NAMNSDAG IDAG!
Fredag:


Lördag:


Idag:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious