"Stop being weak."

  2012-03-05 / 01:59:13 / Allt i ett /
Uuh.. hej! Kan inte sova, ovanligt.. fast nä. Måste verkligen sova, ska upp tidigt, duscha och fixa mig osv osv.. Men icke! Ligger som en död fisk i sängen. Tänker på så mycket, allt är så jävla stressigt. Tanken får mig att vilja spy. Skriver ju hela tiden att jag ska plugga, men det blir fan aldrig av. Är SJUKT besviken på mig själv, för att jag VET att jag kan och jag vill.. Men fan, det blir verkligen inte av. Jag måste sluta tänka på allt. Så från och med nu, denna natt, så ska jag bli en pluggis. En riktig skolnörd! :) Annars.. ja annars blir jag riktigt arg på mig själv.
Och den andra grejen är att SKITA FULLSTÄNDIGT i vad folk tycker och tänker om mig. Är bra på sånt, men jag ska ännu bättre! Tänker inte ens slösa min energi på sånt folk.

Annars har helgen varit lugn och skön. Ikväll kollade jag på Big brother hemma hos min storebror och hans tjej, hur mysigt som helst! :)
Nu ska jag lägga ifrån mig datorn. Sweet dreams ♥


Damn.. brun tjej! Hah..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious