"Förstör inga minnen, du vill inte se mig så här."

  2012-03-27 / 13:29:01 / Allt i ett /

Oj, här dammar det ser jag! Sanningen är den att efter jag kommit hem efter praktiken så är jag helt slut. Praktiserar på Måsta äng med dementa, det är faktist väldigt kul även fast jag inte ska jobba hela livet som undersköterska.
Annars har jag inte gjort så mycket. Festade i helgen, men det är ju inget ovanligt! ;)
Nu är jag hemma, smittad av en förkylning. Hostar, snorar och allt det där som har med förkylning att göra. Känner mig riktigt sunkig. Ska hoppa in i duschen nu snart, sen ska jag fan gå ut och njuta av det friska vädret.
Men ni får ha det så bra så skriver jag nog snart igen.
Och idag fyller också min älskade pappa år, grattis grattis grattis! Jag älskar dig babi ♥



Osminkad och ofräsch sjukling




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious